|
folytatódik a munka......2009.02.19. 07:07 -
szabyk RST
Jó régen nem írtam már.... dolgoztunk....nem is keveset....mióta megkaptam az autót nem mentem haza este 7-8 előtt egyik nap sem...... ami pár napi munkának tünt mindenki szemében az csúnyán eltartott kettő hétig.....pedig "csak" a motorteret kellett "berendezni"........azt mondanom sem kell,hogy volt szívás rendesen......mikor már úgy tünt,hogy minden ok akkor újabb problémák merültek fel. első körben a váltó felfüggesztését kellett megcsinálni...egyetlen bak maradt az eredeti helyén ez a motor felső bakja...a többit nekünk kellett megcsinálni és beállítani.....persze a váltó nem fért be széltében.....a hossznyúlvány megmaradt részét is át kellett szabni..:) erre egy próba blokkot használtam.....(késöbb meg is ittam a levét...).. a szervóféket is száműzni kellett a motortérből,mert nagyon sok helyet foglalt..ezért vetem egy Wilwood drag főfékhengert és ez került be ami jelentősen kevesebb helyet foglal.....és megoldottam a gyári pedálgépbe illesztését is.... ezután jöttek az apróságnak tünő dolgok.....(amik persze nem voltak azok)...vízhűtő,üzemanyag tank...AC-k,akkumulátor..tágulási tartály(a cső miatt megszünt a helye...)...a hidro kuplung munkahenger és a többi és a többi.... mikor már azt gondoltam nem jöhet több probléma....kiffényeztük a motorteret.... így már picit jobban fest azért....és lassan mehet a féltengely gyártás helyére is...gondoltam... hát tegyük be a megfelelő motort..... na most jött ki a próbamotor használat "kára"......mivel a sallangok nem voltak fent..így ért némi meglepetés mikor betettük a cuccost... több sebből is vérzett a dolog...az egyik hűtőtartó pálca a WG-en keresztül szeretett volna menni..a generáor simán beleért a kereszttartó csövébe...hurráá...lehet vágdosni meg hegeszteni fényezés után.... de megoldodot ez is.... az elrendezés valami hasonló lesz..a design is szebb lesz itt ott.... itt tartunk egyenlőre....most más veszi kezébe a munkát.... |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlő egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idővel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócső (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) első_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elődöntő (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |